Feeds:
Posts
Comments

Archive for January 2nd, 2011

Imi place sa fac liste, clar, doar sunt fata, asa ca in deschiderea anului nou, si printre loviturile dopurilor de sampanie la contactul cu tavanul, m-am gandit si la rezolutiile mele pentru 2011. Abia trecutul 2010 se claseaza cu siguranta in rand cu ’96, ‘99 si 2007. Horoscopul zugraveste un 2011 propice atat in cariera cat si in viata personala, asa ca e cazul sa ma apuc de treaba:

  • sa fac un internship in publicitate
  • sa ma angajez in publicitate
  • sa fiu macar partial independenta financiar
  • sa fac fotografii mai des
  • sa gatesc mai des
  • sa pastrez legatura cu toti prietenii mei
  • sa imi fac prieteni noi
  • sa ma mut intr-un loc decent
  • sa fiu mai sociabila
  • sa ies din tara
  • sa ajung in Brasov
  • sa imi vizitez bunica cu orice ocazie
  • sa citesc mai mult
  • sa  invat mai multe lucruri
  • sa am rezultate bune la master
  • sa continui sa scriu frecvent atat pe blog-ul personal cat si pe Ad Masters
  • sa ma implic in proiecte extracurriculare
  • sa am curajul sa imi spun parerea
  • sa imi imbunatatesc calitatile oratorice
  • sa imi formatez laptop-ul(e plin de virusi)
  • sa imi cumpar un HDD extern (intern)

Nu este completa si nici definitiva, dar este o schita a ceea ce sper sa reusesc in anul care vine. Lista era pe Desktop de trei zile, oscilam intre publicarea si nepublicarea ei. Intr-un final, m-am gandit ca poate daca devine oficial, o sa depun un mai mare efort in indeplinirea lor. Time will tell!

Read Full Post »