Feeds:
Posts
Comments

Archive for January 7th, 2011

Sunt de patru ani in Bucuresti.

Doi dintre ei i-am petrecut in Crangasi.

Acum sase luni eram in Crangasi.

Si in present, de 50 de ore and counting locuiesc tot in Crangasi. Zona asta pare sa exercite o forta de atractie asupra mea, sau poate doar eu asupra ei. Nu e clar sensul, doar rezultatul. In consecinta, da, m-am mutat, din nou. Pot spune ca am inceput anul cu bine, sper doar sa nu o tin asa pe tot parcursul sau. In timp ce despachetam imi promiteam solemn sa incerc sa raman aici macar un an, sau doi, pentru ca sincer nu cred ca as mai suporta prea mult ritmul asta alert. Partea buna e ca sunt familiarizata cu zona, cunosc magazinele, piata de peste drum, parcul cel mai apropiat, tramvaiul ca mijloc de transport in comun de baza pentru activitati extracurriculare, usile de la metrou cele mai potrivite, Plaza la patru statii, Mc doar la una, iar daca mai apare vreo greva micuta, stiu si ruta spre facultate de la suprafata.

Toate bune si frumoase, sper doar sa vina primavara mai repede, si sa treaca sesiunea cu bine.

Ah, am uitat sa mentionez, parca ieri ma plangeam de cei trei colegi de apartament, acum suntem opt. Suna promitator! Dar sincer, chiar este!

Multe mutari in viata mea, am inceput cu blog-ul, urmam eu…

Read Full Post »